فرماندار یزد در جلسه شوراي مشورتي ايثارگران :ایثارگران از بزرگترین و با ارزش ترین منابع و گنجینه های معنوی و عاطفی انقلاب اسلامی ایران به شمار می روند


یزدفردا: در جلسه ای که با فرماندار یزد، مدیر کل بنیاد شهید استان و اعضای شورای مشورتی ایثارگران رماندار یزد در محل بنیاد شهید شهرستان یزد تشکیل شد، فرماندار نقش ایثارگران را در انقلاب اسلامی مؤثر دانست.

عزیزالله سیفی با بیان اینکه ایثارگران از بزرگترین و با ارزش ترین منابع و گنجینه های معنوی و عاطفی انقلاب اسلامی ایران به شمار می روند خاطر نشان کرد ثبات انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران مديون ايثارگري و شهادت طلبی كساني است كه با بهره گيري از فرهنگ غني ايثار و شهادت در راه مكتب و ميهن خود ايثار نموده اند.


فرماندار یزد : ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نه تنها يك وظيفه ديني است بلكه با امنيت ملي كشور گره خورده است و به و يژه آن كه پس از گذشت سي سال از عمر با بركت انقلاب اسلامي، اكنون جمعيت عمده كشور را كودكان، نوجوانان و جواناني تشكيل ميدهند كه به عنوان نسل سوم انقلاب، بيش از پيش ضرورت دارد تا با ميراث ارزش هاي به جاي مانده از شهدا، جانبازان و آزادگان آشنا گردند


فرماندار: باید با برنامه ریزی های بهتر و سریعتر در جهت خدمت به جامعه ایثارگری گام برداشت تا انشاءالله در آینده شاهد زندگی بهتر برای این عزیزان باشیم.


وی همچنین در ادامه جلسه نقش رابطین و مشاورین ایثارگران را مهم وحیاتی دانست و از مشاورین خواست تا در جهت رفع مشکلات و ارایه خدمات بهتر به ایثارگران پیشنهادهای خود را ارائه تا در جلسات بحث و تبادل نظر شود.


سیفی در پایان صمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در راه ایثارگران قدم بر می دارند از همه خواست ضمن ترویج فرهنگ ایثارگری مسائل و مشکلات این قشر از جامعه را بررسی و در جهت رفع آنها گام بردارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا